Thursday, May 28, 2015

Craft & me

Amigurumi crochet animals - sea creature

Enjoy took photo with all my cute little things. I like hand craft very much, it make me feel peaceful & amazing. Sometime will make feel complete, even I'm still single, haha...! Hope all of you enjoy your days & life, dream big & craft it.^^
非常的喜歡製作手作,
我總是覺得這是一件非常奧妙的事情;
我既然可以用一些很簡單的材料,
製作出自己非常喜歡的東西。
有時候,
我甚至覺得手作可以讓我變得完整,
哈哈~~!
當然,
這是不可能的。
但願大家都能體會我對手作的這份情感!

No comments:

Post a Comment